SELMA KARABOGOVIĆ: O "dubinskom pranju" duše



Evo pita me gospodin Facebook, šta radim. 

Razmišljam.


Sve nekako mogu zaustaviti, ali razmišljanje ne mogu.


O čamu sad, opet, crna Selma?!!!


O ljudima, brate. 


I ćorav bi skužio da sam u grupi PzD. Kod 263 000 ljudi 263 000 ćudi. Ja znam zašto sam tu.

Razmišljam o IZDAJI i IZDAJNICIMA. Razmišljam o narodu i komentarima po raznim portalima. Gadno do bola!


ALI, kako to inače biva, u svakom zlu nešto dobro, tako i sad.

Već 26 godina razmišljam šta to bi? Zašto se poubijasmo, braćo draga?! 


Eto sad vidjeh kakvih nas sve ima i progledah. I to je PRVO dobro.


DRUGO dobro bi bilo, da, što više spoznajem to ljudsko zlo, tu prljavštinu, više se ponosim samom sobom. Znam, zvuči neskromno, ali je istina. Zaista sam ponosna!

HVALA TI BOŽE što sam, mada naivna, čista kao suza. Divan osjećaj!

Ama baš ničim nisam doprinijela tom zlu...osim što se nisam borila protiv njega. Priznajem, i zbog toga me žvače "gospođa savjest".

Ali tješim se, eto tu sam negdje na zlatnoj sredini, nit' đavo nit' andjeo.


Gdje bi vi sebe svrstali?


Veliki pozdrav svim " čistima", a vi koji ste se uprljali, nikad nije kasno da se "operete". I, ne, ne pravdajte se da " su oni drugi krivi"! To ne pije vodu. 

Kako?

Mislim da vi, u dubini vaših duša, znate kako. I to pričam o "dubinskom pranju"!

STOP NACIONALIZMU, FAŠIMU I MRŽNJI! 

TI, KOME JE GORE NAVEDENO, DONIJELO DOBRO, BAŠ TI SI ZLO!


SF\SN

Primjedbe

Autor FLOODCRM rekao je…
Keep up a good work!

Popularni postovi s ovog bloga

ISTRAŽUJEMO: Nenad Nešić izgubio vezu sa stvarnošću ili prodaje jevtine spinove?

MILAN BOŽIĆ: Oštro i i argumentovano o Dodikovoj Privatnoj Crkvi

NEBOJŠA ĐURIĆ: "Dokle više mislite ćutati?!"