SELMA KARABEGOVIĆ: "Strah je uzrok sukoba"


Piše: Selma Karabegović

Nažalost, mislim da mi, ljudi, nismo uopšte svjesni, koliko nas je lako "izmanipulisati". U tome je problem. Ipak smo mi "životinjice", koje se bore za opstanak...probudi u nama strah, pretvorićemo se u zvijeri. 

Neki su, izgleda, jako dobri da s nama manipulišu. Kad čitam kako pišu oni radikalni, s bilo koje strane, svima su zajedničke rečenice:" Dosta su oni nas klali!!! Nikad više!!! Svako nek se drži svog stada, tako smo sigurniji!!".
To su njihove mantre...

Po meni, baš taj strah i podjela je uzrok sukoba. 



Po meni, sam čin stvaranja različitih religija preko kojih će se kontrolisati stada uzrok je mnogim užasima. Ne znam, možda griješim... ali ove "naše vođe" i način na koji se održavaju na vlasti mi potvđuju tu teoriju.


Kako ljude naučiti da se odbrane od manipulatora i da misle svojom glavom?

Uhhh, ovo je široka tema, ali o tome bi trebalo pričati.

Htjela sam da kažem, da mislim da mogu razumjeti, te neke procese i faktore koji dovode ljude u poziciju "topovskog mesa" i da je na to, naravno, važno ukazivati, da se ne bi ponavljale 90-te.

Sa ovom pričom htjela sam ukazati na ratne profitere, koji su tad, baš kao i sad, mislili samo na profit. Nisu oni iz ljubavi prodavali (ponajviše dijelili op. a) oružje stanovništvu... boli njih ***** što će se narod poubijati..


OSVRT UREDNIKASadržaj je u stvari Selmin komentar iz naše konverzacije o tome koliko su aktuelna naoružavanja i stvaranja rezervnih sastava policije etno-klerikalnih režima opasne pojave sa kakvima smo se već suočili 90-ih. 

I izgleda da ništa nismo naučili iz tog strašnog iskustva. Zato je važno promovisati razmišljanja onih koji su ipak shvatili suštinu problema - poput naše Selme.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ISTRAŽUJEMO: Nenad Nešić izgubio vezu sa stvarnošću ili prodaje jevtine spinove?

MILAN BOŽIĆ: Oštro i i argumentovano o Dodikovoj Privatnoj Crkvi

NEBOJŠA ĐURIĆ: "Dokle više mislite ćutati?!"