DOBRO DOŠLA U SVIJET ODRASLIH, DUŠO!

Vazda fasciniran njenim pričama i promišljanjima prenosim objavu moje drage prijateljice:

Piše: Selma Karabegović
Uzalud sve. 

Od nekih tema i pitanja se ne može pobjeći..

NINUŠKA I NJENO UMJETNIČKO DJELO

Jutro, sedam sati. Moja Ninuška (6 godina) i ja se spremamo za školu. Ja još pušem i krmeljam. Ona vesela, sunce moje malo. Oblači se i pjevuši neku pjesmicu na engleskom...
 

U pola pjesmice stade i upita me:

" Mama, zašto tako puno djece u školi priča na našem jeziku?".


"Dušo, znaš, prije mnogo godina, dole u Bosni je bio rat, tako da je mnogo ljudi pobjeglo ovamo." rekoh joj, osjećajući dobro poznati grč u grudima. 


Očekujem pitanje o ratu, u smislu, šta je to rat, a grč steže jače.

Ona me gleda sa svojim pametnim okicama. Vidim nešto razmišlja.


"Ahaa, a zašto SMO svi pobjegli u Švedsku?".


Zlato moje se svrstalo u "pobjegulju" mada dole nije nikad živjela, duša moja!😔

 
"Pa nismo, zlato, svi došli u Švedsku, ima nas po cijelom svijetu." rekoh.


Ne pita šta je rat, duša draga, možda je već razumjela.😔

 
Dođosmo u školu. Na njenoj polici crtež, cvijet i ptica mira. Drago mi, u školi znači pričaju o ratu i miru...Dobro je.


Od svih njenih umjetničkih djela, ova ptičica mi najdraža...ljubi je mama.💋💗

DOBRO DOŠLA U SVIJET ODRASLIH, DUŠO!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ISTRAŽUJEMO: Nenad Nešić izgubio vezu sa stvarnošću ili prodaje jevtine spinove?

MILAN BOŽIĆ: Oštro i i argumentovano o Dodikovoj Privatnoj Crkvi

NEBOJŠA ĐURIĆ: "Dokle više mislite ćutati?!"