GOLGOTA PORODICE DUGONJA

Piše: DUGONJA ŠEMSUDIN

Mojim prvim tekstom želim upoznati javnost i kolege iz grupe SUD javnosti o zločinačkom djelovanju Kantonalnog MUP-a USK te Pravosudju USK koje se svojevoljno otklizalo u Krivosudje USK.Idemo sada kronološki opisati moju golgotu.



Do 13.03.2009 godine bio sam obični gradjanin Bosanskog Petrovca. Supruga Dina Dugonja je bila državni službenik u općini Bosanski Petrovac a ja slobodni strijelac koji je ugovorom o djelu održavao radio Bosanski Petrovac. 

Supruga Dina je bila Viši stručni suradnik za razvoj i poduzetništvo načelnika općine.Svojim projektima je pribavljala općini ogromna novčana sredstva koja su bez nadzora trošili načelnici općine i njihov pomoćnik Senada Mehdin-pomoćnik načelnika za razvoj i poduzetništvo.


Tog dana,petak 13.03.2009 godine trebalo je proslijediti Ministarstvu privrede odgovor o utrošku tranše od 400 000 KM na infrastrukturu poslovne zone Gorinčani. Što se doista dogodilo ni danas mi nije poznato jer mi je supruga nakon neke prepirke završila u bolnici i na bolovanju, i samo ponavljala o ”ta kuja i siledžija Senada Mehdin mi je ovo uradila.”. 


Ovdje je značajno naglasiti da je u općinu Bosanski Petrovac Senada Mehdin uposlena nezakonito,bez konkursa,odmah zaposjela najvišu funkciju,da je rat provela u Turskoj te o trošku općine iz Turske kao expert preseljena u Bosanski Petrovac i već idući dan zaposjela navedeno radno mjesto i odmah počela sa terorom. 


Ona je iz familije Hidić,spada medju top 200 familija koje će(sic!) po ekonomskom programu Alije Izetbegovića BiH povesti u blagostanje!?Njeni stričevići Mensud Hidić je doživotni komandir policije u BOSANSKOM PETROVCU, Midhat Hidić je doživotni predsjednik SDA stranke,prvi općinski načelnik,sada općinski viječnik i predsjednik Islamske zajednice Bosanski Petrovac, sestra pak Suada i zet Rasim Dacić su vlasnici ”zvučnog” fakulteta u Travniku koji dilaju Bošnjacima diplome manegera,pravnika ili ekonomiste.

Nakon napada na moju suprugu Dinu u općini na radnom mjestu od strane načelnika općine Ermina Hajdera i njegova pomoćnika Senade Mehdin, ista je vegetirala i dana 08.04.2009 godine preminula u bolnici Vinogradska cesta u Zagrebu gdje sam joj tražio spas. Tog istog dana bivam od lokalne policije lišen slobode i stavljen u kućni pritvor.

Zahtjev za ovaj teroristički akt je izdala Senada Mehdin svojem amidžiću Mensudu Hidiću,koji je k tomu komandir policije u Bosanskom Petrovcu. Tom prilikom su mi otudjena novčana sredstva u visini od 1756 €. Nakon sahrane moje supruge idem k načelniku Hajderu te ga propitujem o stanju istrage o nasilnoj smrti moje supruge Dine,koja bi po sili zakona morala biti provedena. On se našao uvrijedjenim što ga takvo što pitam,etiketirajući mi suprugu PREEMOTIVNOM. Isti je slučaj bio i u policiji,takodjer i kod tužiteljstva.

Paralelno uz Krivične prijave protiv Senade Mehdin radi umorstva moje supruge Dine te njena amidžića Mensuda Hidića radi prekoraćenja ovlasti i nezakonitog hapšenja,pljački novca ispisujem nekoliko tekstova koje šaljem printanim medijima,a neki od njih tekstove objavljuju,sa Amarildom Gutićem za BH TV1 za politički magazin crta snimam dva dokumentarca o strahovladi klana Hidić.

Nakon toga slijedi desetogodišnja tiranija pravosudja USK, ponaosob Općinskog suda u Bihaću.Općinski sud u Bihaću me za te tekstove osudio 20 puta prekršajno na zanatne novčane kazne, a Kantonalni sud presude potvrdio. Operaciju je provela sudija Slobodanka Cerovac. Sudija Edita Rekić-Midžić me osudila na 7 000 KM po privatnoj tužbi a Kantonalni sud istu potvrdio. Po optužnici tužiteljice Ornele Cerič Mrenica sam za iste tekstove  takodjer osudjen, od strane sudije Osmana Alibabića radi ugrožavanja sigurnosti jedne osobe čl.183 KZ F BiH još u jesen 2009 i januar 2010. Zatim po istim tekstovima 2014 godine sudija Elvir Jakupović me osudjuje radi nasilništva čl.362 stav 1 KZ F BiH na kaznu zatvora od 6 mjeseci,bezuslovno, što naravno Kantonalni sud potvrdjuje.

Treba li još naglasiti da po mojim krivičnim prijavama Kantonalno tužiteljstvo se nije nikada očitovalo, uprkos mnoštvu Urgencija, Urgencija na Urgencije. Čak je i ombudsman za ljudska prava , Emina Halilović tek uz urgenciju dobila broj pod kojim se vodi ovaj predmet. Ubrzo je uslijedila ODLUKA O ZATVARANJU PREDMETA  br.Ž-SA-05-546/09 koju su donijeli i podpisali sva tri Ombudsmana,Nives Jukić,Ljubomir Sandić,Jasminka Džumhur uz strogu opasku da im se više nikako o ovom predmetu nesmijem obraćati. Prezivio sam i dva pokušaja ubojstva…no policiju i pravosudje to ne zabrinjava. Na kraju sam utekao u stranu državu i zatražio azil.

DUGONJA ŠEMSUDIN                                         AKT BR.343-001

OPĆINSKI SUD BIHAĆ
n/r Elvir Jakupović,postupajući sudija
presuda br. 17 OK 057164  16K2

PREDMET: Zahtjev za ponavljanje postupka u korist optuženbog,čl.343 stav 1 a,b,c,d, ZKP F BIH, dostavlja se,

Zahtjev za ponavljanje postupka u korist optuženog,čl.343 stav 1 a,b,c,d ZKP F BIH,odnosi se prvenstveno na pravosnažnu presudu Općinskog suda Bihać,postupajući sudija Elvir Jakupović, presuda pravosnažna od 09.02.2017 godine. Shodno odredbi člana 346 ZKP F BIH, ja kao osudjeni ovlašten sam ZKP-om za podnošenje ovog zahtjeva.

O B R A Z L O Ž E NJ E

Presudom Općinskog suda Bihać, br.17 OK 057164 16K2, postupajući sudija Elvir Jakupović, koja je danom 09.02.2017 godine pravosnažna,gradjanin Dugonja Šemsudin je osudjen na 5 mjeseci zatvorske kazne,čl.362 stav 1 KZ F BIH. STVORITELJ JAHVE je htio da osudjeni gradjanin Dugonja Šemsudin kroz radni angažman bude spašen od izvršenja ove kazne, te od fizičke likvidacije, koju mu je planiralo izvršiti kriminogeno SDA jezgro i pojedini pripadnici pravosudja USK.Kada je u veljači 2018 godine moj angažman u Italiji okončan, obratih se predsjednici suda Dijani Ostojić PISMENOM,kako se spremam na izvršenje ove kazne,no da mi ista dostavi pismenugaranciju da će pravosudje USK na meni primijeniti odredbe Europske konvencije o ljudskim pravima: pravo na život,život bez mučenja i pravo na liječenje.
Odgovor i GARANCIJA predsjednice suda Dijane Ostojić je izostao, ista je jako dobro upućena u teror i pravnu UJDURMU koja evo već više od devet Godina traje. Akteri svega su SDA stranka,KANTONALNI MUP, pravosudje USK. Vodjen rukom Svemogućeg ABE, tražim i dobivam zaštitu Kraljevine Švedske i od Federalnog tužiteljstva BiH, te od SVT-1

Shodno odredbi čl.343 stav 1 ZKP F BIH kazneni postupak okončan pravomoćnom presidom može se obnoviti u korist osudjenika:
            a) ako se dokaže da je presuda utemeljena na lažnim iskazima.
            b) do presude se došlo krivičnim djelom sudije ili tužitelja ili policije
            c) ako su iznesene nove činjenice
            d) ako je za ista djela osoba već osudjena

Presuda postupajućeg sudije Elvira Jakupovića u svim pobrojanim elementima je oboriva,
Po nasilnoj smrti moje rahmetli supruge Dine Dugonja,dana 08.04.2009 g0dine,nadležnom KT USK sam dan 08.06.2009 godine podnio shodno odrebi čl.229 ZKP F BIH dvije krivične prijave.
  1. Krivičnu prijavu protiv Senade Mehdin,rodj.Hidić radi krivičnog djela ubojstva
  2. Krivičnu prijavu protiv Mensuda Hidića, pomoćnik komandira policije u Bosanskom Petrovcu,radi prekoračenja ovlasti,pljačke 1756 € I pokušaja ubojstva u dva navrata.Mensud Hidić je amidžić Senade Mehdin
Krivične prijave su netragom nastale,Urgencije nisu ništa pomagale. Tek uz pomoć Ombudsmana ulazim u trag jednoj od krivičnih prijava-onoj protiv Senade Mehdin. Pomoć potražujem i dobivam kod medija,BH TV1.Prisna kolegica Senade Mehdin, tužiteljica Ornela Cerić Mrenica expresno ispisuje tužbu,koja je u roku odmah procesuirana pred Općinskim sudom u Bihaću,paralelno idući i krivično i parnično isti postupak.Da bi skrili postojanje mojih krivičnih prijava tužiteljstvo i sud bezobrazno lansiraju rečenicu. ”NIČIM IZAZVAN DUGONJA JE NAPISAO…”.



Parnični postupak je expresno provela sudija Edita Rekić Midžić,a paralelno po istoj tematici je tekao krivični postupak koji je vodio sudija Osman Alibabić. Ovo BEZAKONJE je bilo lako provesti Senadi Mehdin, Amidžić šef policije, tužiteljica Ornela Cerić kolegica, predsjednik suda Milan Marčetić zet, a predsjednica Kantonalnog suda Edina Arnautović rodica. Pored kazni, sudije su mi sugerirale da sve zaboravim kako bih mogao normalnije živjeti.

NASTAVIĆE SE...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ISTRAŽUJEMO: Nenad Nešić izgubio vezu sa stvarnošću ili prodaje jevtine spinove?

MILAN BOŽIĆ: Oštro i i argumentovano o Dodikovoj Privatnoj Crkvi

NEBOJŠA ĐURIĆ: "Dokle više mislite ćutati?!"