Pravo na drugačije mišljenje

piše: Mikanović Radenko

Zaštita radničkih prava (PR1)

U ovoj državi ne postoji advokat koji je spreman da žrtvuje svoj materijalni interes i da za propisani iznos nagrade zastupa radnika u parnici protiv pospodavca, pa uglavnom žrtvuju stranku koju zastupaju za dvostruki iznos nagrade koju im u džep doturi suprotna strana - poslodavac.

Sindikalna udrženja vode oni koji su najsposobniji u dodvoravanju vlasti zarad ličnih interesa.

Zaštita zviždača (PZ1)

U ovoj državi ne postoji zakon i procedura kojom se štiti onaj ko prijavi kršenje zakona.
Istina ispada najgluplja i najmanje verovatna, jer je laž najpogodnija onima koji danas odlučuju o našim životima.

Moj doprinos

Delegiram navedene probleme kao projekte udruženja "SUD Javnosti" (PR1 i PZ1) i daću svoj puni doprinos u njihovoj razradi i realizaciji, kao deo opšteg građanskog prava na drugačije mišljenje.

Ako mislite drugačije od svoje društeve okoline, to ne mora da znači da niste u pravu, već da se Vaši interesi ne poklapaju sa interesima ostalih.

Ovom prilikom pozivamo sve one koji trpe nepravdu i spremni su da se bore:


***

Lično iskušenje

Proveo sam skoro 8 godina u borbi protiv privrednog kriminala, a od 2012-e se borim za svoje pravo na pošten i stručan rad.

Moj predmet "radni spor", protiv poslodavca i okupatorske korporacije, a posle gotovo 5,5 godina zadržavanja, još je u prvostepenom postupku.


Nema nikakve sumnje da ću dobiti presudu, samo je pitanje - kada?


Angažaovao sam poznatog advokata, ali sam zbog njegovih masnih honorara, sumljivih pitanja i procesnih grešaka - bio prinuđen da mu otkažem punomoć. Njegova tri meseca angažmana će me koštati - pola godišnje plate.


Golgota

O svojoj golgoti pišem roman, jer su mnogi to tražili do mene, ali ću ga objaviti u trenutku kada to meni bude najviše odgovaralo, a drugo strani najnanje.
Ima tu mnogo likova za koje ste čuli, mnogo činjenica o proteklim događajima, ali i mnoštvo materijalnih dokaza o načinu funkcionisanja rudarske delatnosti u ovoj državi, kao i sprezi sa ovlašćenim licima i službenicima institucija (čitaj - vlasti).

Prijatelji

Kada dođete u sličnu situaciju, izgubićete sve lažne prijatelje i kolege - ostaju samo oni pravi.

Iako ovakva sudbina može delovati kao kazna, ja sam je doživeo kao nagradu, jer više vremena mogu da posvetim svojim pravim i iskrenim prijateljima, a da ne gubim vreme na one druge.

Svi moji prijatelji će biti među prvim članovima udruženja "SUD Javnosti" i samo zbog njih vredi pisati ove redove.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ISTRAŽUJEMO: Nenad Nešić izgubio vezu sa stvarnošću ili prodaje jevtine spinove?

MILAN BOŽIĆ: Oštro i i argumentovano o Dodikovoj Privatnoj Crkvi

NEBOJŠA ĐURIĆ: "Dokle više mislite ćutati?!"